Gå til menyvalget «Brukere». Utfor hver bruker står det tre valg, hvorav det ene er «Login». Klikker du på denne vil konteksten skifte slik at du bare har de rettighetene denne brukeren skal ha, og ser de valg denne brukeren får ved innlogging. (For å komme tilbake til din sekretærbruker, må du logge ut og inn igjen på nytt. Se også «Tips!»)
Det anbefales (med mindre det er spesielt tilrettelagt for noe annet, hør med din administrator) å logge inn som den enkelte bruker og bestille trykksaker derfra i steden for å bare bruke ditt eget dokument.
Dette både på grunn av ordrehistorikk og sporbarhet, samt at aktuell informasjon som skrives inn på dokumentet vil være på plass neste gang brukeren eller du logger inn for å bestille.
Om admin har slått på funksjonen, har du mulighet til å lagre alt innhold i dokumentet. Dette trenger du dersom du, på f.eks. en annnonse, skal ha en annen tekst enn tidligere, samtidig som du gjerne vil ta vare på det du har skrevet fra før. Da kan du klikke «Lagre/hent innhold» og du kan gi versjonen et navn, f.eks. «April-kampanje». Når du skal bestille dette dokumentet senere en gang, kan du klikke samme menyvalget, og velge den versjonen du vil hente. Feltene på siden vil da oppdatere seg og inneholde tekstene fra det som var ble lagret tidligere. Når du sender korrektur og bestilling vil det alltid lagres en versjon automatisk som også vil gjenfinnes her.
Selv om du kan benytte denne funksjonen til å bestille for andre brukere og ta vare på instillingene for hver bruker, anbefales det likevel å bestille fra kontoen til hver enkelt bruker.
Dersom en lagret versjon med samme navn allerede finnes, vil du få beskjed om dette med mulighet til å redigere eller lagre likevel. Du vil ikke erstatte den forrige versjonen, men den legges inn som en «duplikat» og den gamle versjonen skjules i hent-lista. Sett kryss ved valget «Vis duplikater» for å vise alle versjoner som er lagret under samme navn.